سردار حسنی:
تابناک سمنان: سردار عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: جاعل چک بانکی ۶۸ میلیارد ریالی در سمنان در یکی از استان‌های شمالی دستگیر شد.
کد خبر: ۹۸۹۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵ 29 August 2021
چگونه از جعل چک جلوگیری کنیم؟
 
فرمانده انتظامی استان سمنان اظهار داشت: فردی که با همدستی یکی از دوستان خود اقدام به جعل یک فقره چک بانکی به مبلغ ۶۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کرده بود دستگیر شد. 
 
وی اظهار داشت: با اعلام شکایت نماینده شرکت نفت سپاهان تهران مبنی بر جعل یک فقره چک بانکی، به سرعت پرونده ای با این موضوع در پلیس آگاهی استان تشکیل و مسئله با حساسیت مورد پیگیری ماموران انتظامی قرار گرفت. 
 
سردار عبدالله حسنی تصریح کرد: ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان سمنان در بررسی‌های نخستین دریافتند یک فقره چک به مبلغ ۶۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال که اصل آن در خزانه‌داری شرکت موجود است توسط فرد یا افراد متخلف جعل شده است.
 
سردار حسنی با بیان اینکه این چک توسط جاعلان در یکی از شعب بانک‌های شهرستان سمنان نقد شد گفت: مجرمان پس از دریافت وجه، به خرید ۴۰۰ سکه تمام بهار آزادی و مقدار یک کیلوگرم طلا در پایتخت کشور اقدام کردند.
 
 فرمانده انتظامی سمنان گفت: پلیس با تشکیل کارگروه ویژه و انسجام نیروهای عملیاتی برنامه‌ای مدون و دقیق برای شناسایی و دستگیری عاملان این واقعه پیدا کرد.
 
 وی گفت: ماموران پلیس آگاهی استان سمنان با بهره‌گیری از توان، نیرو، تجهیزات و تعهدات سازمانی ۲ نفر از متهمان را با همکاری ناجا در استان گلستان شناسایی کردند. 
 
سردار عبدالله حسنی از دستگیری عامل اصلی جعل چک بانکی در یکی است شهرستان های استان گلستان خبر داد و گفت: پیگیریهای پلیس برای دستگیری همدست دیگر وی نیز دامه دارد.
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار